فرماندار هرسین از تشکیل ستاد بزرگداشت بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (ره) در شهرستان هرسين خبر داد.
کد خبر: ۴۳۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 31 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین،حجت الاسلام باقری امام جمعه هرسين در ابتداي این جلسه اظهار داشت: اگر ما در کشور و بعضأ در جهان اسلام عزت و ابهتی داریم به برکت وجود امام خمینی (ره) است و امروز به برکت وجود امام(ره) است كه در راحتی و در کمال آرامش شاهد حضور مردم در پای صندوق های رأی هستیم .

امام جمعه هرسين بيان داشت : قدر امام خمینی(ره) را باید بدانیم که به فرموده رهبری معظم انقلاب اگر در دنیا ما را میشناسند به اسم امام(ره) میشناسند و الان هم همینطور است.

امام جمعه هرسين در ادامه سخنانش تصريح كرد :جا دارد از بانیان برگزاری انتخابات و کلیه دست اندرکاران آن در شهرستان تشکر کنم و هنوز هم پس از 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور 75درصدی مردم كشور در پای صندوق های رأي هستیم 

در ادامه اين جلسه امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين به بيان مباني فكري و       انديشه هاي ناب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و تأثير گذاري آن بر افكار جهاني و كشورهاي اسلامي پرداخت و اظهار داشت: انديشه هاي آزاديخواهي ، اصول و آرمانهاي        امام (ره) باعث بيداري كشورهاي هاي اسلامي و ايجاد حس خودباوري در آنان شد .

فرماندار هرسين افزود : برنامه هاي گراميداشت سالروز ارتحال امام (ره) در هر سال بايد نسبت به سالهاي گذشته با شكوه هر چه بيشتري برگزار شود.

برگزاري مراسم عزاداري و محفل انس با قرآن در سطح مساجد از جمله مهمترين  برنامه هاي شهرستان هرسين در راستاي گراميداشت 15 خرداد سالجاري مي باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار