سرمربی استقلال تهران در حالی فصل را به پایان رساند که تیمش شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کرد.
کد خبر: ۴۳۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 31 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا منصوریان از ابتدای لیگ شانزدهم هدایت تیم فوتبال استقلال را بر عهده گرفت و یک فصل پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت؛ از وضعیت نامناسب آبی‌ها در نیم فصل اول گرفته تا اوج گیری آن‌ها در نیم فصل دوم.
 
برتری در دربی برگشت مقابل پرسپولیس، کسب نایب قهرمانی لیگ و صعودی راحت -از گروه نه چندان سخت- در لیگ قهرمانان آسیا، زیباترین لحظاتی است که در ذهن هواداران این تیم ثبت شده است. با این وجود پایان فصل برای آبی های تهرانی زیبا نبود. آنها بر خلاف انتظار همه در یک بازی کاملا یکطرفه مقابل العین حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه تحقیرآمیز 6 بر یک مغلوب شدند تا پرونده این فصل استقلال علیمنصور با تلخ‌ترین حالت ممکن بسته شود.
 
هر چند عده‌ای بر این باورند که عملکرد منصوریان در استقلال رضایت بخش بوده و با یک  برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند این تیم را قهرمان کند اما برخی نیز معتقدند که این سرمربی در حد و اندازه‌های تیمی به این بزرگی نیست و قطعا سال بعد هم نخواهد توانست انتظار هواداران را برآورده کند.
 
شما در این خصوص چه نظری دارید؟ به نظر شما آینده استقلال با علیرضا منصوریان درخشان خواهد  بود؟ اگر پاسختان منفی است فکر می‌کنید کدام سرمربی باید سکان هدایت استقلال را به دست بگیرد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار