"بیوه سفید"
«به همین دلیل هم اخیرا شایع شد وی در جریان مشارکت در عملیات تروریستی با داعش توسط تک تیرانداز روس کشته شده حال آنکه تاکنون فرمانده گردان زنان 200 نفره را بر عهده دارد.»
کد خبر: ۴۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 04 June 2015
به گزارش «تاباک یزد»به نقل از پایگاه خبری "عاجل"؛ مسئولان امنیتی سومالی تاکنون برخی از زوایای نقشی که "سامانتا لوتیوت" در جنبش افراطی گر "الشباب" بر عهده دارد مطلع نشده اند.

  این زن بریتانیایی که میان سازمان های امنیتی به "بیوه سفید" مشهور است، فرمانده یک گردان زنان 200نفره که نقش سازمان جاسوسی را ایفاء می کند. بیوه سفید در جنبش سلفی الشباب سومالی که افکار تندرو در مسائل دین دارند، نقش محوری بر عهده دارد.

 

این زن در کشته شدن 400 نفر در کنیا و سومالی دست دارد و به زنان عضو جنبش الشباب، جاسوسی و عملیات تروریستی آموزش می دهد.

 

مسئولان امنیتی سومالی اظهار کردند: بیوه سفید در بیشتر فعالیت های خود رویه پنهان کاری را پیش گرفته و زندگی او به شکل زنان صحرانشین می گذرد و از شتر برای مسافرت های نزدیک استفاده می کند. 

بیوه سفید همواره با زنان بریتانیایی نشست و برخاست دارد تا از این طریق نقش تیم محافظ را ایفا کرده و او را حمایت کنند.

  او در مقابل بکارگیری زنان و دختران در گردان ویژه زنان، از طریق تأمین مالی خانواده های فقیر اقدام می کند تا بتواند نیرو برای عملیات تروریستی آموزش دهد.

  این زن 32 ساله 4 فرزند دارد و چند بار به عمل جراحی جهت تغییر چهره اقدام کرده است.

 



به همین دلیل هم اخیرا شایع شده بود که وی در جریان مشارکت در عملیات تروریستی با داعش در سوریه توسط تک تیرانداز روس کشته شده حال آنکه تاکنون با فرماندهی گردان زنان به صورت سری زندگی می کند.

جام نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار