به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود؛
مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) با عنوان «عهد روح الله» در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 02 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، مجتبی مختاری با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: مراسم بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی با عنوان «عهد روح الله» به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی، تشکل‌ها و هیئتهای مذهبی و جوانان میتوانند در این برنامه شرکت ‌کنند، گفت:  بازخوانی اندیشه ها و تبیین شاخص خط امام خمینی(ره) برای عموم مردم از اهداف این مراسم است.
مختاری خاطرنشان کرد:مراسم عهد روح الله از یازدهم تا شانزدهم خرداد ماه سال جاری به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و با مشارکت شبکه جوانان رضوی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این برنامه به صورت کشوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: این ویژه برنامه در تمامی استانهای کشور و همچنین چندین شهرستان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس با اشاره به سخنرانان و اساتید این ویژه برنامه ها گفت: در این مراسم، آیت الله سید احمد خاتمی، حجت الاسلام آقاطهرانی، آیت الله حسینی بوشهری و دیگر اساتید و وعاظ کشوری به سخنرانی میپردازند.
یادآور میشود؛ ویژه برنامه عهد روح الله از 11 تا 16 خردادماه، به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی، همزمان با ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در ۴۰ نقطه از کشور برگزار می شود.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار