جلسه ترتیل‌خوانی کلام‌الله مجید نیم ساعت بعد از نماز جماعت صبح با حضور قاریان بین‌المللی ویژه عموم زائران و مجاوران در صحن انقلاب اسلامی بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 03 June 2017

به گزارش تابناک رضوی،به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین شجاع اظهار داشت: جلسه ترتیل‌خوانی کلام‌الله مجید نیم ساعت بعد از نماز جماعت صبح با حضور قاریان بین‌المللی ویژه عموم زائران و مجاوران در صحن انقلاب اسلامی بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: در این ماه پرخیر و برکت مراسم ترتیل‌خوانی یک جزء قرآن کریم نیز هر روز از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) برپا می‌شود.

شجاع به ترتیل‌خوانی کلام الله وحی در مسجدگوهرشاد بارگاه منور شمس الشموس(ع) اشاره کرد و گفت: این محفل که از ساعت 18 الی 19 با حضور گسترده زائران و مجاوران روزه‌دار برگزار می‌شود.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی بیان کرد: بیش از 500 قاری ملی و بین‌المللی همچون عابدین‌زاده، پناهی، علیزاده، شجاع، تقی‌پور، عباسی، پنجه، حسینی، روغنی و غیره قرائت محافل قرآنی ماه مبارک رمضان را برعهده دارند.

وی در ادامه به برپایی محافل قرآن مجید در جوار عترت ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: این محافل هر روز قبل از نماز جماعت ظهر و عصر در رواق حضرت فاطمه زهرا(س) حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی بیان کرد: در شب قدر نیز بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام با حضور خیل عظیم روزه‌داران در آستان کبریایی حضرت رضا(ع) برگزار می‌شود.

عکس : محمد مهدی دارا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار