دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران:
دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص ابلاغ مصوبه المان هتل پدیده گفت: در مورد پدیده مصاحبه نمی کنم.
کد خبر: ۴۳۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 03 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،پیروزحناچی در حالی این پاسخ را به خبرنگار ما داد که خانواده عظیم سهامداران پدیده در انتظار ابلاغ این مصوبه روز شماری می کنند.
این عدم پاسخگویی در حالی است که در جلسه مورخ 28/1/96 شوراي عالي شهرسازي، يكي از مديران كل وزارت راه و شهرسازي كه مسئوليت بررسي اسناد و مدارك و تعيين روند احداث برج اقامتي و المان را برعهده داشت، طي گزارش دقيقي كه مبتني بر بررسي اسناد مربوطه و همچنين مذاكره با مهندسان دست اندركار احداث پروژه بود، به صراحت اعلام کرد "مانعي براي احداث برج اقامتي و المان مورد نظر، از حيث محاسباتي، فني و اجرا وجود ندارد." اتفاقا ميزان بارگذاري مجاز را نيز، بيش از ٣٤ طبقه اي اعلام کرد كه امروز بدنبال آن و چشم انتظار ابلاغ مجوز مربوطه از سوي دبيرخانه شوراي عالي هستيم.
خاطر نشان می کند: آخرين اقدام وزارت كشور در اين خصوص، به مكاتبه 31/2/96 وزير محترم كشور با وزير محترم راه و شهرسازي برمي گردد. در اين مكاتبه كه از آن بعنوان پيگيري شماره (١٥) نام برده شده است، ضمن تشريح روند پيگيري هاي شش ماه گذشته، از جناب آقاي دكتر آخوندي درخواست شده است مصوبه جلسه 28/1/96 شوراي عالي شهرسازي، در خصوص برج اقامتي و المان پروژه پديده شانديز را حداقل در سطح همان ٣٤ طبقه مورد تاييد اعضاي شوراي عالي قرارداده و در اسرع وقت اقدام کند. 
انتظار می رود با توجه به آغاز عمليات اجرايي پروژه پديده شانديز طي روزهاي آينده، دبيرخانه شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران نیز هر چه سريعتر به انتظار 6 ماهه سهامداران پايان دهد و مصوبه جلسه 28/1/96 را ابلاغ کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار