کد خبر: ۴۳۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 06 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛فیلمبرداری فیلم کوتاه «شب چَره» به کارگردانی «مهدی محمدنژادیان» در شهرستان ميبد به پايان رسيده و هم‌اكنون در مرحله تدوين قرار دارد.

«محسن زارع اشکذری» تهیه‌کننده‌‌ي اين فيلم با تاكيد بر اين كه هنری که زبان بیان ارزش‌ها نباشد و هنری که سرکش و قاطع و انقلابی نباشد، همان بهتر که نباشد، در مورد داستان اين فيلم گفت: «شب چره» داستانی عجیب در فضای گروتسک دارد و در آن «شهرام حقیقت‌دوست» و «فرهاد دانشور» و جمعی از هنرمندان استان یزد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی اظهار كرد: تمام سکانس‌های فیلم‌برداري «شب چره» در شهر میبد فیلم‌برداری شد و خوشبختانه با حمایت مردم میبد تقريباً با مشکلی در ساخت فیلم مواجه نشديم.

زارع اشكذري با بيان اين كه «شب چره» اولین تجربه کارگردانی محمدنژادیان محسوب مي‌شود،  خاطرنشان كرد: محمدن‍ژاديان پیش از این به عنوان فیلمنامه‌نویس، نگارش آثاری چون «گشت ارشاد»، «گشت ۲» ، «کلاشینکف» و چندین سریال تلویزیونی از جمله «شوق پرواز» را برعهده داشته است.

وی در مورد عنوان اين فيلم يعني «شب‌ چره» نيز گفت: «شب چره» به معنای «پرسه در شب» است که با فضای وهم‌انگیز و چندلایه‌ای فیلم نیز منطبق است .

وي همچنين با بيان اين كه از سوي ديگر اين عنوان به شدت بکر و بی‌نظیر است، بيان كرد: به نظر من تاکنون چنین عنوانی برای هیچ یک از آثار سینمایی داخلی و خارجی مطرح نشده و از این رو باور دارم که عنوان فیلم می‌تواند فصلی تازه را در ساحت نام‌گذاری فیلم برای سینمای ما تعریف کند.

تهيه‌كننده‌ي «شب چره» با بيان اين كه تدوين اين فيلم هم‌اكنون توسط «حسن ايوبي» در حال انجام است، از ديگر عوامل پشت دوربین «شب چره» به مسعود سلامی(مدیر فیلمبرداری)، مهدی حاتمی(مجری طرح)، ملودی اسماعیلی(طراح صحنه و لباس)، عباس رستگارپور(صدابردار)، عظیم فراین(چهره‌پرداز)، مهدی دهقانی اشكذري(عكس) و سعید کریمی(دستیار کارگردان و برنامه ریز) اشاره كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار