معاون ورزش و جوانان سمنان خبر داد
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۳۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، محسن جهانشیر اظهار داشت: هدف از اجرای ماده 27، تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خصوص قانون الحاقی موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مبنی بر واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید، نیمه‌تمام، تکمیل شده و آماده بهره‌برداری در قالب قرارداد و شرایط مورد تصویب شورای اقتصاد به بخش خصوصی است که واگذاری امور به مردم و کم شدن تعهد دولت در بخش اعتبارات را به دنبال خواهد داشت و وزارت ورزش و جوانان و به‌ تبع آن، ادارات کل ورزش و جوانان در استان‌ها وظیفه اجرای صحیح و دقیق آن را در راستای قانون بر عهده دارند.

وی افزود: قطعاً در ابتدای امر، مشکلاتی در خصوص شناسایی پروژه‌ها و معضلات آن‌ها به‌منظور در اختیار گذاشتن اطلاعات به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وجود خواهد داشت که با همکاری و مساعدت، مشکلات پیش رو برطرف خواهد شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: همکاران ما در حوزه ستادی وزارت ورزش و جوانان همواره در تلاش‌ هستند تا در اجرایی کردن سیاست‌های کلان دولت همراه و همگام با دولتمردان در کشور اقدامات شایانی صورت دهند که جای قدردانی دارد و در همین راستا، مجموعه استانداری سمنان و همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان در کنار سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در اجرای اهداف کلان دولت تدبیر و امید، همگی دست‌ به‌ دست هم خواهیم داد تا در این استان نیز بتوانیم اقدامات عملیاتی و ویژه و شایانی در این خصوص صورت دهیم.

جهانشیر با بیان اینکه در بحث اجرایی کردن ماده 27 جزو دستگاه‌های برتر استان سمنان هستیم، اضافه کرد: تاکنون پروژه‌های سالن بدن‌سازی شهرستان دامغان، مجموعه ورزشی حجاب شهرستان سمنان، سالن ورزشی شهید اکبری و همچنین سرای ورزشکاران شهرستان شاهرود به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی گفت: واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: به‌زودی در قالب ماده 27، چند پروژه دیگر نیمه‌تمام ورزشی استان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

جهانشیر افزود: احداث پنج باب مجموعه ورزشی تنیس در شهرستان‌های استان سمنان، استخر روباز سمنان و گرمسار، سالن سه هزار نفری شاهرود و سالن زغال‌سنگ دامغان ازجمله پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان است که به‌زودی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

گفتنی است؛ ماده 27 مجوز واگذاری مجموعه‌های ورزشی را که سال‌ها به دلیل عدم برخورداری از بودجه به‌صورت نیمه‌تمام باقی مانده‌اند، به بخش خصوصی داده است و این امکان را فراهم می‌کند تا این فضاها به‌سرعت و مشارکت بخش خصوصی تکمیل شوند..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار