رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین گفت: با اجرای طرح رمضان در ماه ضیافت الهی، دیدار با جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا در قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۴۳۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 07 June 2017
حسن اصلی‌ تبریزی در گفتگو با خبرنگار اظهارداشت: یکی از کارهای توصیه شده در ماه مبارک رمضان صله رحم و عیادت از بیماران، دستگیری از نیازمندان و دیدار با خانواده شهداست که این کار خداپسندانه در استان قزوین نیز از سوی روزه داران صورت می گیرد.

وی بیان کرد: طرح رمضان از کارهای خوبی است که در ماه رمضان آغاز شده است و در دیدار با خانواده شهدا ضمن گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بستر رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا که افتخار بزرگی است نصیب ما می شود.

اصل تبریزی یادآورشد: خدمت به خانواده‌های شهدا اقدامی فرهنگی و ارزشمند است وخانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود لذا در این راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

وی گفت: طرح رمضان با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با هدف بهره‌برداری هر چه بیشتر از فضای معنوی این ماه، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اجرا می‌شود.

وی افزود: در طرح رمضان، با هماهنگی‌ انجام شده با دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و دفاتر ائمه محترم جمعه زمینه حضور روحانیون و ائمه جمعه، جماعات و مبلغین در اجرای این طرح فراهم شده است.

رئیس بنیاد شهیدوامور ایثارگران شهرستان قزوین اظهارداشت: طرح رمضان در قالب طرح سپاس به منظور دیداربا ایثارگران به ویژه والدین معظم شهدا اجرایی شده است.

وی افزود: تجلیل و تکریم، برقراری ارتباط عاطفی، رفع مشکلات و ارایه‌ خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده‌های شاهد و ایثارگر از جمله اهداف اجرای طرح و دیدار با خانواده شهداست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار