عطش پنج ساله بي آبي با همت بسيج سازندگي و استانداري فروكش كرد
کد خبر: ۴۳۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 07 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، طرح آبرسانی به ۷ روستای محروم استان کرمانشاه واقع در دهستان عثانوند بخش سرفیروز آباد کرمانشاه با حضور منصور فتاحی مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه به صورت نمادین در روستای سرین این منطقه  به بهره برداری رسید.

منصور فتاحی، مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر، گفت: در قالب این طرح ۷ روستای سرین سفلی و سرین علیا، شینه، گرگاوند، سرخ دره، نامدار و سرین سرتخت که مجموع جمعیت آنها بیش از 500 نفر است از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

وی افزد: مدتی است که مجموعه سپاه در حال آبرسانی به این مناطق است که حدود ۱۱ روستا را با ۳۰۰ خانوار را شامل می شود.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم‌اکنون با کمک خود مردم و تعدادی از دستگاه های اجرائی استان از جمله استاندار و سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی مبالغی را اختصاص داده اند که به این مناطق آبرسانی شود.

وی گفت: از آغاز اجرای این طرح تا کنون در حدود ۸ روستا اقدامات اجرایی لازم انجام شده است وآبرسانی به ۷ روستا نیز به صورت نمادین افتتاح شد.

فتاحی گفت: مردم خود نیز باید به توانمندی برسند و راه و روش اشتغال را فراگیرند.

وی افزود: بسیج سازندگی در زمینه ایجاد شغل این آمادگی را دارد که آموزش های لازم را به این مردم ارائه دهد و پس از آموزش تسهیلات لازم را نیز در اختیار آنها قرار دهد تا اشتغالزایی و کارآفرینی کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: استاندار کرمانشاه نیز قول تحویل رایگان کنتور آب به مردم این مناطق را داده است.پس از این افتتاح منصور فتاحی در جمع مردم این روستا حاضر شد و در جریان مشکلات و محرومیت های آنها قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار