جلسه کمیسیون مناقصات پارت های چهارگانه آپارتمان های مسکونی میان مرتبه پدیده با حضور نمایندگانی از ۱۳شرکت فنی، مهندسی و عمرانی دارای پایه یک از سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 07 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از سایت اخبار پدیده ، دکتر مهدی خجسته،مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان شرکت بین المللی گردشگری پدیده شاندیز در حاشیه برپایی این مراسم به خبرنگار سایت اخبار شرکت پدیده گفت: شرکت ابنیه و ساختمان پدیده بر اساس ضوابط سازمان برنامه و بودجه اسناد ارزشیابی مناقصات پروژه های ناتمام مرکز خرید و ساختمان های میان مرتبه را تکمیل و برای مراحل قانونی تعیین پیمانکار آماده سازی کرد و بر اساس زمانبندی اعلام شده مناقصات ساختمان های مسکونی میان مرتبه برگزار شد.
خجسته افزود: پس از تهیه متره و برآورد پروژه های یاد شده و میزان فعالیت های باقی مانده عمرانی در آن، اسناد ارزشیابی فراهم و در روزنامه های کثیرالانتشار فراخوان داده شد.
وی با اعلام اینکه ۳۶شرکت اسناد ارزیابی را دریافت و ۲۹شرکت اسناد را تکمیل و به شرکت برگرداندند افزود: از این تعداد، ۱۸شرکت از کمیسیون فنی امتیاز فنی لازم را برای حضور در مناقصه دریافت کردند و در نهایت نیز امروز جلسه کمیسیون مناقصات پارت های چهارگانه آپارتمان های مسکونی میان مرتبه پدیده با حضور نمایندگانی از ۱۳شرکت فنی و عمرانی برگزار شد.
مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز افزود: در چهار مناقصه ای که برای چهار پارت تعیین شده در پروژه نیمه تمام آپارتمان های میان مرتبه برگزار شد، تعداد ۱۲شرکتی که کمترین برآورد قیمت را داشتند مشخص شد که در نهایت اسامی ۴شرکت پس از تایید هیات مدیره و انجام مراحل قانونی به عنوان پیمانکاران پروژه اعلام خواهد شد.
دکتر خجسته گفت: ما در سند راهبردی شرکت ابنیه و ساختمان شرکت پدیده، شاخص هایی را برای آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در نظر داشتیم که از جمله آن می توان به افزایش پاخور، میزان درصد پیشرفت عملیات اجرایی، میزان اعتبار مورد نیاز برای اتمام کار، سهولت در اتمام پروژه و هم افزایی مثبت با سایر پروژه ها و میزان تعهدات داده شده به مردم اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز این پروژه ها از منبع کنسرسیوم بانکی تامین شده و در حال نهایی شدن است ادامه داد: بانک ها زمانی به پروژه های عمرانی تسهیلات میپردازند که از نظر فنی، اقتصادی و مالی تامین کننده منابع بوده و از بازپرداخت اقساط اطمینان داشته باشند بنابراین ما در کیش و شاندیز، طرح های زودبازده افتصادی را ارایه کردیم و بانک ها دو طرح مرکز تجاری و آپارتمان های میان مرتبه پروژه شاندیز را تایید کردند.
خجسته افزود: امید است با اجرای این پروژه ها سهام شرکت دوباره به ارزش واقعی خودش برسد و برای سهامداران و سرمایه گذاران فعالیت مفیدی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار