نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقدامات تروریستی و بزدلانه اخیر هیچ تاثیری در عزم و اراده مردم ایران در ادامه راه انقلاب اسلامی نخواهد داشت.
کد خبر: ۴۳۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از دفتر امام جمعه استان،حضرت آیت الله "مصطفی علما" در دیدار با هنرمندان و شعرا کرمانشاهی در نشیت "محفل شعر خلوت انس" گفت: این اقدامات نه تنها تاثیری در اراده مردم ایران نخواهد داشت بلکه با دیدن فرومایگی و وحشگی گری دشمنان عزم راسخ تری در مقابله با آنها خواهند داشت.

وی در ادامه این نشست با اشاره به هنر ارزشی و اسلامی اظهار داشت: تنها هنر و آثار هنری که توام با معنویت و ارزش ها باشد ماندگار و همیشه زنده می ماند.

هنرمندان و شعرا امروزی برای اینکه بتوانند آثاری ماندگار و اثر گذار همانند پیشینیان خود همچون حافظ ، مولوی ، سعدی و... خلق کنند بایستی بدنبال هنر الهی و ارزشی باشند.

وی گفت: اشعار حافظ ، مولوی و سعدی هنوز پس از هزار سال زنده و اثر گذار است و هزاران تفسیر و شرح تا به امروز بر آثار آنها نوشته شده است و این رمزی ندارد جز اینکه آنها 
هنر خود را در راه خدا و ارزش های الهی صرف کرده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: هنر یکی از آفرینش های الهی است که از وجود باری تعالی نشات می گیرد و انسان می تواند هر گوشه ای از آن را که بخواهد شکوفا کند.

وی افزود: یکی از مباحثی که هنرمندان می توانند به آن بپردازند و آثار ماندگاری در این زمینه تولید کنند دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران است که می توان ده ها سال راجع به آنها نوشت و قلم زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار