مدرس دانشگاه فردوسی مشهد:
یک مدرس دانشگاه گفت: با توجه به شرایط کنونی شرکت پدیده شاندیز، برگزاری مجمع عمومی به نفع سهامداران پدیده شاندیز نیست.
کد خبر: ۴۳۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 08 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت اخبار پدیده، دکتر مهدی فیضی با اشاره به مشکلات اخیر در گروه شرکت های پدیده شاندیز، افزود: در بازارهای مالی اعتماد، نکته ای بسیار مهم و تاثیر گذار در جذب سرمایه گذار است، بنابراین در شرایط کنونی با توجه به بی اعتمادی های صورت گرفته و مشکلات موجود، برگزاری مجمع عمومی به نفع سهامداران نیست.
وی عنوان کرد: گروه شرکت های پدیده شاندیر در حال گذار و برون رفت از موانع و مشکلات حقوقی و مالی به وجود آمده است و به نظر می رسد تا رسیدن به شرایط ثبات مدیریتی و رونق دوباره فعالیت های پدیده شاندیز باید صبوری کرد.
مدرس دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص پذیرش استعفای مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت پدیده شاندیز خاطرنشان ساخت: تغییرات اساسی در چنین شرایطی که همه سعی و تلاش ها می بایست برای برون رفت از مشکلات پدیده شاندیز صورت گیرد و پروژهای عمرانی هر چه زودتر به بهره برداری برسد، ریسک بالایی دارد.
دکتر فیضی ادامه داد: تغییرات در هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز همانند شوک به بدنه و شاکله اصلی پدیده عمل می کند، بنابراین به همان اندازه که احتمال مواجه شدن با بهبود وضعیت در سیستم پدیده شاندیز وجود دارد، احتمال وخیم شدن موانع پدیده شاندیز را نیز در پی دارد.
وی در پایان اظهار داشت: بنابراین با توجه به موضوع پذیرش استعفای مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره پدیده شاندیز، برگزاری مجمع عمومی تا به سامان رسیدن شرکت پدیده شاندیز هرگز به صلاح سهامداران نیست. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار