کد خبر: ۴۳۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 10 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛امسال دفاتر کميته امداد سراسر استان يزد و پايگاه‌هاي «خوب _ باشيم» از سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) تا پايان ماه مبارک رمضان ميزبان حاميان و نيکوکاران هستند .
«مهدی نشاسته‌گر» ريیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد با بیان این که کميته امداد در جهت تحقق اهداف خود براي دستگيري از نيازمندان در ماه مبارک رمضان طرح‌هاي مشارکتي مختلفي را اجرا مي کند، گفت: امسال دفاتر کميته امداد سراسر استان و پايگاه‌هاي «خوب _ باشيم» از سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) تا پايان ماه مبارک رمضان ميزبان حاميان و نيکوکاران هستند .

وی با اشاره به این که طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در راس برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است، افزود: طرح اکرام ایتام، محسنین(حمایت از حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم)، اطعام و افطار نیازمندان، همیان مولا(مشارکت در تهیه ارزاق مورد نیاز محرومان)، شفاء(کمک به درمان مددجویان)،عقیقه، نذر و قربانی، مفتاح الجنه و فطریه و کفاره از جمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که اجرای آنها در ماه رمضان از اهمیت خاصی برخوردار است.

ريیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان تصریح کرد: سال گذشته دو هزار و ۲۰۷ حامی نیکوکار در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان طرح‌های مشارکتی این نهاد پیوستند که از این حامیان، ۸۵۷ نفر حامی طرح اکرام ایتام، ۶۳۵ نفر حامی طرح محسنین (حمایت از حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم) و ۷۱۵ نفر نیز حامی سایر طرح‌های مشارکتی این نهاد شده‌اند .

وی افزود: ۱۸ هزار و ۱۳۹ حامی در استان یزد حمایت پنج هزار و ۵۸۶ یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند و سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند غیر‌یتیم مساعدت کرده‌اند .

نشاسته‌گر در تشریح نحوه مشارکت خیران در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، اظهار کرد: حامیان نیکوکار با قبول کفالت یک یا چند یتیم و یا فرزندان نیازمند غیر‌یتیم در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت حداقل مبلغ 300 هزار ریال به صورت ماهیانه می‌توانند در این طرح‌های خداپسندانه مشارکت کنند .

وی همچنین با اعلام آمادگی این نهاد برای گستراندن سفره های افطاری با مشارکت خیران در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از سوی خیران یزدی برای اطعام و افطار نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هزینه شد .

اين مسئول در پايان به استفاده از روش‌های نوین برای سهولت در کمک‌رسانی به نیازمندان اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان برای مشارکت در طرح‌های مختلف مشارکتی این نهاد می‌توانند از طریق تلفن همراه خود از طریق درگاه ussd   و شماره‌گیری # ۰۳۵*۸۸۷۷* یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ اقدام کنند .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار