همزمان با میلاد کریم اهل البیت(ع) و آغاز هفته اطعام واکرام؛
.با مشارکت هیئات مذهبی، شهرداری منطقه ۶ مشهد و کمیته امداد ، ۴ هزار مددجوی اداره ۶ کمیته امداد مشهد ساکن در حاشیه شهر از سفره های افطاری بهره مند می شوند.
کد خبر: ۴۳۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 10 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، سلمان دانشور معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان از همراهی و مشارکت دستگاه های اجرایی و عموم مردم تشکر کرد و گفت: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان شاهد استقبال و مشارکت بسیار خوب مردم در بخش حمایت از نیازمندان و مددجویان بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه یکی از بیشترین بخش های مشارکت نیکوکاران با مددجویان کمیته امداد، اطعام، توزیع غذای گرم و توزیع سبد کالا است، افزود: تلاش می کنیم تا در ماه مبارک رمضان همه مددجویان حداقل از یک وعده غذای گرم بهره مند شوند.
دانشور با اشاره به اینکه اداره ۶ مشهد در حاشیه شهر واقع شده است و جزء مناطق محروم محسوب می شود، تصریح کرد: در ضیافت افطاری امشب، ۴ هزار مددجوی کمیته امداد در مناطق شهرک شهید رجایی و باهنر مشهد در ضیافت افطاری با مشارکت هیئات مذهبی، شهرداری منطقه ۶ مشهد و کمیته امداد متنعم می شوند.
معاون مشارکت های مردمی اطعام را در قالب توزیع غذای گرم و پهن کردن سفره و توزیع سبد کالا برشمرد و اظهار کرد: در شب گذشته یک هزار و ۴۰ مورد اطعام و توزیع سبد کالا با همراهی نیکوکاران صورت گرفته است که در بخش پهن کردن سفره، ۵۰۰ مورد توسط فرماندهی شمال شرق نزاجا و ۱۶۰ پرس توسط یکی از حامیان طرح اکرام، در قالب توزیع غذای گرم ۳۵۰ پرس غذا با همراهی ۲ خیر و در بخش توزیع سبد کالا ۳۰ مورد با ارزش ۳ میلیون تومان توسط حامی طرح اکرام ایتام انجام شد.
شایسته ذکر است: نیکوکاران می توانند با شماره گیری کدUSSD  شماره #۰۵۱*۸۸۷۷* را از طریق تلفن همراه خود به صورت الکترونیکی وبا شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۵۲۲۴۴۰۶۰۰۰ و یا شماره کارت ۱۱۱۱-۹۹۵۱-۹۹۱۸-۶۰۳۷ با شناسه واریزی ۲۹۶۲۴ از طریق پایانه های بانکی برای اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار