نخستین دوره پومسه قرآن کریم هیئت تکواندو استان در بخش بانوان این رشته به انجام رسید.
کد خبر: ۴۳۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹ 11 June 2017
به گزارش تابناک قم، با فرارسیدن ماه مبارک رمضان هیئت تکواندو استان در بخش‌های فرهنگی نیز فعالیت خود را بیشتر کرده است که یکی از برنامه‌های فرهنگی این هیئت برگزاری مسابقات پومسه قرآنی است

نخستین دوره رقابت‌های پومسه قرآن کریم بخش بانوان استان در تمامی رده‌های سنی و کمربند در خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده برگزار شد.

پیکارهای پومسه قاریان قرآن در گروه دختران، بخش انفرادی در تمامی رده‌های کمربند زرد، سبز، آبی، قرمز و مشکی که در رده کمربند مشکلی رقابت‌ها به‌صورت انتخابی و در گروه‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان پیگیری شد.

بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده در این مسابقات حفظ جز سی‌ام و قرائت جز یکم قرآن کریم به‌عنوان دستورالعمل مسابقه انتخاب شده بود.

در این دوره تعداد زیادی از تکواندوکاران قمی شرکت داشتند که عنوان مسابقات را جام رمضان و به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) نام‌گذاری کرده بودند.

پس از برگزاری مسابقات مژگان میر صادقی ورزنه، غزاله سادات اعتمادی کیا، زینب مجدی زاده، سیده فاطمه صالحی، مونا مهدوی منش، هانیه رضایی، زینب قنبری، غزل نیکوزاد، زهرا ملاصادقی، فاطمه کرم بابایی، محدثه کریمی و لیلا سیفی در رده‌های سنی و کمربندی مختلف به عناوین نخست دست یافتند.

در پایان این رقابت‌ها افراد برتر به اردو‌ های پومسه آماده‌سازی استان راه‌یافته به پیکارهای کشوری این بخش اعزام می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار