نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان با اختصاص ۶۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به توسعه ورزش سه شهرستان تربت حیدریه، زاوه و مه ولات موافقت کرد.
کد خبر: ۴۳۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 11 June 2017
به گزارش تابناک رضوی ،به نقل از خبرگزاری ایرنا،سعید باستانی با اشاره به دیدار هفته جاری خود با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، گفت: ۴۰ میلیارد ریال از این رقم برای ساخت و تکمیل مجموعه ورزشی پنج هزار نفری تربت حیدریه و ۱۵ میلیارد ریال نیز برای ساخت پیست تارتان دو و میدانی این شهر هزینه می شود.
وی گفت: چهار میلیارد ریال برای تامین چمن مصنوعی زمین فوتبال زاوه و ۴۰۰ میلیون ریال نیز برای تکمیل گود ورزش باستانی این شهر منظور خواهد شد.
باستانی با بیان اینکه یک میلیارد ریال نیز برای تکمیل گود باستانی مه ولات اختصاص یافته است، گفت: ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای تکمیل سالن ورزشی روستای نسر، از توابع بخش جلگه‌ رخ شهرستان تربت حیدریه در نظر گرفته شد.
وی افزود: اختصاص کمک های نقدی به هیات های ورزشی سه شهرستان حوزه انتخابیه به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و تامین ۲ مجموعه لوازم و تجهیزات ورزشی برای دو شهرستان زاوه و مه ولات از دیگر موارد توافق شده با وزیر محترم ورزش و جوانان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار