کد خبر: ۴۴۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 13 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛«سید علی رفاهی» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری استان یزد طی حکمی از سوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به عنوان مدیر کل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی این معاونت منصوب شد .

 به دنبال انتصاب «سید علی اصغر رفاهی» به این سمت نیز در جلسه شورای معاونین دادگستری استان یزد از خدمات وی تجلیل و قدردانی شد .

رفاهی با سابقه 16 ساله قضایی از سال 90 تاکنون عهده‌دار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد بود.

وی در این دوران شش ساله‌ی احراز این پست حساس، خدمات بسیار گسترده و ارزنده‌ای را در دادگستری استان یزد به منظور پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، پیگیری و اجرا کرده است.

همایش سراسری اندیشه‌های برتر قضایی در سال 90، همایش سراسری رونق اقتصادی در سال 94، راه‌اندازی مرکز تحکیم بنیان خانواده برای کاهش آسیب اجتماعی طلاق، راه‌اندازی طرح دادگاه‌های درمان‌مدار برای مقابله با معضل اعتیاد و ده‌ها برنامه دیگر که هر یک تأثیر به سزایی در تحقق هدف مهم پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی داشته، از جمله خدمات این مقام قضایی در استان بوده است .

در حال حاضر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد تحت سرپرستی «علی شریعت‌پناه یزدی» اداره می‌شود و در آینده نزدیک از میان مقام‌های قضایی استان یزد، معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان معرفی خواهد شد.

گفتنی است، مدیریت سابق اداره کل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم قوه قضاییه بر عهده «مهدی افتخاری» بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار