۱۳۰ساعت آموزش تخصصی برای روابط عمومی های قزوین برگزار می شود
کد خبر: ۴۴۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 13 June 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، نصرت اله علیرضایی در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین با اعلام این خبر افزود: از جمله دغدغه ها و نیازمندی ها حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی ها موضوع برگزاری دوره های آموزشی برای تقویق و ارتقای سطح علمی و توان حرفه ای روابط عمومی ها می باشد که این هدف در سال جاری محقق و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: با همکاری و حمایت سازمان برنامه و بودجه و دفتر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگر  برگزاری ۴ دوره آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، بانک ها و دانشگاه ها و فرمانداری ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اظهار داشت: طی مکاتبه با مدیران روابط عمومی ها ۳۴ عنوان دوره آموزشی در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی به دستگاه ها ابلاغ شد تا از بین این دوره ها ۴ دوره و عنوان آموزشی به عنوان اولویت ها و نیازمندی ها ضروری  در حوزه آموزش روابط عمومی ها احصا و عملیاتی شود.

علیرضایی ادامه داد: پس از اخذ پیشنهادات و نقطه نظرات روابط عمومی ها در نهایت ۴ دوره آموزشی شامل خبرنویسی ۳۴ ساعت، عکاسی و فیلم برداری ۴۸ ساعت، مخاطب شناسی ۳۴ ساعت و درنهایت مدیریت در روابط عمومی با ۱۶ ساعت دارای بیشترین فراوانی بودند که در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی ها تصویب و اجرای آنها پس از ماه مبارک رمضان پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی تصریح کرد: پیرو مذاکره و توافق با سازمان برنامه و بودجه و دفتر آموزش این سازمان مقرر شد از این چهار دوره دو عنوان دوره به شکل روایگان و دو عنوان دوره دیگر با ۵۰ درصد تخفیف برگزار شود.

وی افزود: علاوه بر آن یک دوره آموزشی دیگر با عنوان نقش روابط عمومی در مدیریت بحران با محوریت و مساعدت شهرداری قزوین برای مدیران روابط عمومی ها برگزار خواهد شد که چگونگی و برنامه زمان بندی آن به اطلاع روابط عمومی ها خواهد رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار