دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال یزد از جریمه تیم فولاد به مبلغ 163 میلیون و 600 هزار ریال از سوی فدراسیون فوتبال خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 17 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛عباس افزونی افزود: بعد از شکایت رضا نبی زاده به فدراسیون برای دریافت بدهی خود از تیم فولاد یزد این تصمیم توسط کمیته انضباطی گرفته شده است.
وی ادامه داد: تیم فوتبال فولاد یزد (وحدت) باید طبق مقررات کمیته انضباطی در اولین فرصت نسبت به پرداخت بدهی خود به این بازیکن اقدام کند.
دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان یزد گفت: رضا نبی زاده در فصل 64/65 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در پست هافک عضو تیم فولاد یزد بوده است.
افزونی گفت: قرار داد رسمی نبی زاده با تیم فولاد یزد در مجموع 400 میلیون ریال بوده که بقیه مبلغ قرار داد توسط این تیم در موعد مقرر پرداخت شده است .
تیم فولاد یزد به عنوان تنها نماینده استان در لیگ آزادگان در فصل جاری به لیگ دسته 2 کشور سقوط کرد.


***
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز از آغاز کتابت قرآن مجید توسط تعدادی از خوشنویسان این شهرستان خبر داد.
سید رضا آقایی  افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر کار کتابت قرآن مجید توسط 10 نفر از اعضای انجمن خوشنویسان مهریز آغاز شده است.
وی ادامه داد: در قالب انجام این فعالیت فرهنگی و دینی ، خوشنویسان با حضور در محافل و مساجد مختلف نسبت به نوشتن آیات نورانی کلام وحی در حضور مردم اقدام می کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز با بیان اینکه انجام این فعالیت قرآنی با استقبال خوب مردم و جوانان مواجه شده بر تداوم آن در طول سال و برخی مناسبت های مذهبی تاکید کرد.
آقایی گفت: آیات مکتوب کلام وحی توسط خوشنویسان برتر شهرستان مهریز نگهداری و سپس در قالب یک نمایشگاه بزرگ در معرض دید همگان قرار می گیرد.
این مسئول اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی را اجرا می کند که اجرای طرح تلاوت نور نیز یکی از جمله آنها است.
آقایی گفت: در قالب اجرای طرح تلاوت نور همه شب در طول سال در سطح افزون بر 100 مسجد در شهر و مناطق روستایی مهریز یک صفحه قرآن مجید تلاوت می شود.
طرح کتابت قرآن مجید برای اولین بار امسال در مهریز اجرا شده است.


***
امام جمعه مهریز بر برنامه ریزی جدی برای جذب جوانان در برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی این شهر و واگذاری برخی امور به آنها تاکید کرد.
بحجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع اعضای هیات رزمندگان اسلام مهریز افزود: جوانان مومن و فداکار توانایی انجام امور مختلف فرهنگی و مذهبی را بخوبی دارند.
وی ادامه داد: باید از توانایی و استعدادهای نسل جوان و جلب مشارکت هرچه بیشتر و واگذاری مسئولیت های مختلف به آنها خیلی جدی و عملی وارد عرصه شد.
امام جمعه مهریز از فعالیت های هیات رزمندگان اسلام این شهرستان در سال های گذشته قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود بر حسب نیاز و با همدلی و همکاری همگان برنامه ها با قوت ادامه داشته باشد.
محی الدینی به تهدید نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی و بزرگداشت مناسبت ها را سدی در برابر توطئه های کفر جهانی ذکر کرد.
امام جمعه مهریز همچنین به بهره گیری هرچه بیشتر از لحظه های نورانی ماه مبارک رمضان و لیالی قدر تاکید کرد و گفت: کسب تقوای الهی و اخلاص داشتن موجب کسب سعادت دنیا و آخرت است.
در این دیدار علی جماشی مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان مهریز گزارشی از فعالیت های یکساله و مطالبات و مسائل بیان کرد.
هیات رزمندگان اسلام مهریز حدود هفت سال است که در این شهرستان فعالیت می کند و سالانه افزون بر 100 برنامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می نماید.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار