انگشتان دست یک کودک خردسال بر اثر بی احتیاطی طعمه پله های برقی در یکی از خیابان های مشهد شد و دو انگشت دست خود را از دست داد.
کد خبر: ۴۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 07 June 2015
درخواست کمک به منظور قطع شدن انگشتان دست یک کودک در میان پله های آهنین و برقی پل هوایی خیابان ابوطالب مشهد نیروهای امداد و نجات آتش نشانی مشهد را به محله حادثه کشاند.

در این حادثه که در محل یکی از پل های هوایی خیابان ابوطالب مشهد به وقوع پیوست یک کودک خردسال دو عدد از انگشتان خود را از دست داد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این رابطه گفت: تیم امداد و نجات این سازمان ظرف مدت یک دقیقه برای کمک به کودک حادثه دیده وارد عمل شد.

آتشپاد حسن جعفری عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه تلخ انگشتان دست یک کودک بر اثر گیر کردن در پله برقی در مشهد قطع شد.

وی ادامه داد: در این راستا گروه نجات ایستگاه ۳۸ آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در انتهای بلوار ابوطالب، نبش شهید چراغچی ۱۵ اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه قبل از رسیدن تیم امداد و نجات این کودک توسط خانواده اش به بیمارستان اعزام شده بود نجاتگران این سازمان تلاش خود را برای یافتن انگشتان به جای مانده در محل حادثه آغاز کردنن تا فرصت و زمان پیوند این اعضا از دست نرود.

وی اذعان داشت: نجاتگران سازمان آتش‌نشانی با حضور کمتر از یک دقیقه در محل حادثه طی عملیات ۵ دقیقه ای یکی از انگشتان کودک را پیدا و تحویل امدادگران اورژانس کردند و پس از دقایقی مشخص شد که دیگر انگشت قطع شده این کودک به لباس وی چسبیده بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار