مرد جوانی كه با معرفی خود به عنوان مامور شركت آب و فاضلاب مرتكب سرقت های به عنف از منازل مسكونی در مشهد می شد به دام افتاد.
کد خبر: ۴۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 07 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح این عملیات گفت: از چندی قبل گزارش سرقت های سریالی از زنان خانه دار در محدوده طلاب، خواجه ربیع و طبرسی مشهد به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

شاكیان این پرونده اظهار داشتند مردی جوان با معرفی خود به عنوان مامور شركت آب و فاضلاب و به بهانه بررسی لوله های فاضلاب به منظور اجرای طرح اگو به منازل مسكونی شان وارد شده و با اطمینان از تنها بودن آنان مرتكب سرقت به عنف طلا، وجوه نقد و دیگر وسایل شده است.

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: با حضور ده تن از شاكیان پرونده، عامل این سرقت های شیادانه چهره زنی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

ماموران انتظامی، متهم پرونده را با همكاری شهروندی كه خانه اش مورد سرقت قرار گرفته بود دستگیر كردند.

مرد جوان كه هیچ گونه سابقه كیفری نیز ندارد در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت در پیش رو نداشت به ارتكاب 160 فقره سرقت از منازل مسكونی با ترفند معرفی خود به عنوان مامور سازمان آب و فاضلاب و بررسی لوله های فاضلاب متصل به طرح اگو اعتراف كرده است.

پلیس در بازرسی از خودروی سواری متهم 900 عدد كارت شناسایی و دیگر مدارك را كشف و تحقیقات علمی این پرونده توسط كارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با توجه به پی گیری های شركت آب و فاضلاب خراسان رضوی و اعلام شكایت مالباختگان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار