آرزوی کودک جوانرودی برآورده می‌شود
مدیرکل کانون کرمانشاه گفت: پس از منتشر شدن ویدیوی گلایه کودکانه " آروین احمدیانی" در فضای مجازی مبنی بر کمبود امکانات و نداشتن کتابخانه در روستای محل زندگی این کودک تصمیم گرفته شد تا 500 جلد کتاب به وی اهدا شود.
کد خبر: ۴۴۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 18 June 2017



به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،امروز رضا موزونی اظهار داشت: مذاکراتی با بخشدار و مسوولان محلی شهرستان جوانرود انجام داده‌ایم تا با مشارکت این مسوولان کارهای فرهنگی مناسب کودکان و نوجوانان نیز در این روستا انجام شود.


درخواست این کودک و اعتراض او به کمبود امکانات و نداشتن یک کتابخانه در روستایی - که در آن زندگی می‌کند - روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی بارها هم‌خوان شد و کانون پرورش فکری نیز با اهدای 700 جلد کتاب در این همیاری اجتماعی مشارکت کرد.

 آروین احمدیانی یا انتشار یک کلیپ تصویری در شبکه‌های اجتماعی آرزو کرده بود که بتواند یک  کتابخانه کوچک در روستای بیوند سفلی " شهرستان جوانرود" دراستان کرمانشاه برای بچه‌های ساکن این روستا راه‌اندازی کند.

همچنین اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز 200 جلد کتاب به آروین اهدا کرده و قرار است به مدت یک سال یک نسخه از کتاب‌های تازه منتشر شده کانون را برای کتابخانه روستای وی ارسال کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار