مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع):
مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع)، از توزیع بیش از 550 کیسه حاوی مواد غذایی و اقلام اساسی بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده کرمانشاه و روستاهای اطراف در شب قدر خبر داد .
کد خبر: ۴۴۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 18 June 2017


به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از طاق نیوز جعفر دانش پرور اظهار داشت: طرح "کوچه گردان عاشق" طی دو روز و همزمان با ایام شهادت مولای متقیان امام علی(ع) در کرمانشاه اجرا شد.

وی افزود: در قالب این طرح بیش از 550 کیسه حاوی مواد غذایی و اقلام اساسی بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده کرمانشاه و روستاهای اطراف توزیع شد.

دانش پرور با بیان اینکه حدود 250 کیسه در نقاط شهری استان و مابقی در نقاط روستایی توزیع شد، گفت: این کیسه‌ها حاوی مایحتاج یک ماه یک خانواده شامل برنج، ماکارونی، سویا، روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز، حبوبات و... بود.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه با اشاره به اینکه مجموع کمک های نقدی  دریافتی به نیت طرح  کوچه گردان و برنامه های جمعیت حدود 62 میلیون تومان بوده، اذعان داشت: علاوه بر این مبالغ جمع آوری شده ،میزان زیادی اقلام غیرنقدی برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند در اختیار جمعیت قرار گرفت که در مجموع ارزش تمامی کیسه‌های توزیع شده رقمی بین 70 تا 80 میلیون تومان برآورد می‌شود.

دانش پرور ادامه داد: خیرینی که تمایل به کمک و همکاری با فعالیت های این جمعیت دارند می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت‌ "6104337905324602"  به نام جمعیت امام علی(ع) کرمانشاه و یا 6104337770031308" به نام طرح کوچه‌گردان عاشق بانک ملت واریز کنند.

وی افزود: خیرینی که وجه خود را به حساب کوچه گردان عاشق واریز کنند باید شماره پیگیری و مبلغ واریزی خود را به سامانه پیامکی "30001223000110" اطلاع دهند.

لازم به ذکر است: طرح کوچه گردان عاشق، نخستین و قدیمی ترین طرح جمعیت مستقل امداد دانشجوی – مردمی امام علی (ع) است که در آن، کیسه های مایحتاج مورد نیاز یک ماهه هزاران خانواده محروم در شب های قدر توسط دانشجویان و مردم ، تهیه و به درِ خانه های این عزیزان برده می شود؛ و این حرکت در واقع به تأسی از کوچه گردی های عاشقانه مولا علی(ع) و سیره عملی زندگی ایشان در یتیم نوازی و مهر به همنوع، انجام می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار