رئیس پلیس راه استان سمنان:
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: طرح تابستانی پلیس از اول تیربه صورت همزمان در سراسر کشور در استان سمنان نیز آغاز می شود وتا یکم مهر ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۴۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ 21 June 2017

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتظامی استان سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه محور تهران-مشهد پر ترافیک‌ترین مسیر استان سمنان محسوب می شود، افزود: با شروع تابستان و آغاز مسافرت های ویژه این ایام طرح تابستانی پلیس در ایام تابستان و افزایش سفرها به منظور روان سازی ترافیک، وکاهش تصادفات و تلفات انسانی انجام می شود.

حسن خسروجردی - کراپ‌شده

وی با اشاره به افزایش کمی وکیفی تجهیزات الکترونیکی پلیس راه استان سمنان در سالجاری نسبت به سال قبل افزود: در کل محورهای های استان۴۰ دوربین سرعت سنج در طرح تابستانه سالجاری سرعت متوسط خودروها را ثبت می کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه برنامه های طرح تابستانه پلیس با همکاری دیگر دستگاه های امدادی مانند هلال احمر، اداره راه، اداره کل پایانه ها و استانداری ها انجام می شود، ابراز داشت:همزمان با شروع طرح تابستانه اقداماتی مانند بازدید از پایانه های مسافربری برای اطمینان از تجهیزات اتوبوس های مسافربری، گشت های محسوس ونامحسوس در راستای کنترل تخلفات، آموزش عمومی فرهنگ ترافیک برای رانندگان مسافربری وباربری و موتور سیکلت سواران در روستاها انجام می شود.

خسروجردیبا بیان اینکه سمنان با هفت استان کشور ارتباط مواصلاتی دارد، تصریح کرد: پرخطرترین محور استان مسیر شاهرود به میامی و میامی به سبزوار و مهمترین عامل تصادفات و تلفات در جاده های استان واژگونی ناشی از خواب آلودگی به علت خشک و یکنواخت بودن مسیر جاده ها است.

وی با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی تلفات انسانی در جاده های استان سمنان نسبت به سال گذشته، افزود: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان جلو و عقب خودرو الزامی است و همچنینیک ربع استراحت بعد از هر دو ساعت رانندگی تاثیر زیادی در نشاط و جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار