دبیر جشنواره دومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی:
دبیر جشنواره دومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان از تمدید این جشنواره تا نیمه تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵ 25 June 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از خبرگزاری فرهنگ رضوی؛جواد کارگران دهکردی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دبیر دومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان از تمدید مهلت این جشنواره خبر داد و گفت: تاکنون ١٥٠ کتاب به دبیرخانه جشنواره واقع  در شهرکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ارسال‌شده، که از این تعداد ١١٥ کتاب تدوین و چاپ‌نشده و ٣٥ کتاب تدوین و چاپ‌شده است .
 کارگران دهکردی افزود: با توجه به درخواست مؤلفان جهت تکمیل کتاب در حال نگارش خود و نیاز به زمان جهت تکمیل  آثار و  ارسال برای دبیرخانه جشنواره  ،فراخوان این  جشنواره تا ١٥ تیرماه سال جاری تمدیدشده است .
یادآوری می‌شود؛ استان چهارمحال و بختیاری بعد چند دوره از برگزاری جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در دوره گذشته جشنواره امام رضا(ع)؛جشنواره تولید کتاب رضوی برای کودکان و نوجوانان را برگزار کرد . در دوره قبل 210 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.از تعداد آثار رسیده 64 عنوان کتاب چاپ‌شده و 146 عنوان کتاب آماده چاپ  بود. با اعلام اسامی برگزیدگان از سوی هیئت‌داوران و با تجلیل از برترین‌ها، این دوره جشنواره در فرهنگسرای شهرکرد در تاریخ 20 مردادماه 1395 به کار خود پایان داد .
دومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان در قالب پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در شهرکرد برگزار می‌شود.جواد کارگران دهکردی دبیری این جشنواره را برعهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار