مریم احمدی درگفتگو با تابناک:
کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی به نقش غذا در سلامت افراد اشاره کرد و گفت: اگر افراد غذای کافی متناسب با نیاز بدنشان دریافت نکنند در کاربدن آنان اختلال ایجاد می شود.
کد خبر: ۴۴۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹ 25 June 2017
 مریم احمدی امروز  در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه، اظهارداشت: اگر بدن بمدت طولانی از دریافت غذا محروم باشد آثار کمبود مواد مغذی نیز در بدن شدیر تر می شود.

وی  سلامت پوست و مو.. را  در گرودریافت مواد غذایی مناسب و کافی ذکر کرد و گقت: با توجه به اینکه سلولهای بدن روازانه فرسوده می شوند، بنابرای برای تجدید ساختمان سلول ها ، دریافت  غذا نیاز است. 

کارشناس ارشد  تغذیه و رژیم درمانی در ادامه عنوان کرد: لازم است افراد متناسب با شرایط مختلف فعالیت بدنی و در سنین  مختلف، غذای مناسب خود را بشناسند  و تغذیه مناسب در به معنای استفاده از غذای گران قیمت نیست.

احمدی با بیان اینکه  خانواده ها باید کودکان را به مصرف خوردن سبزیجات ومیوه جات  تشویق کنند افزود:  چراکه وقتی بدن آنان از دردریافت ویتامین ها محروم باشد بدن آنان نسبت به سایر کودکان بیشتر مستعد ابتلا به بیماری است.

این کارشناس ارشد تغذیه اظهارداشت: بدون استفاده از تغذیه مناسب ، تندرستی و سلامت بدن محقق نمی شود  ترکیبات خاصی   در ترکیبات مواد غذایی وجوددارد که نقش مهمی در پیشگیری از سرطان و  بیماری های دیگر داردلذا افراد به  آنچه که می خورند باید توجه کنند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار