علی صفدری درگفتگو با تابناک:
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه گفت: در راستای تربیت دانش آموزان آگاه و مومن به نظام جمهوری اسلامی برنامه های مختلفی از جمله "طلایه داران فردا " برای دانش آموزان عضو اتحادیه برگزارمی شود.
کد خبر: ۴۴۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵ 25 June 2017
 علی صفدری امروز در گفتگو  با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: سال گذشته بیش از سه هزار نفر از دانش آموزان پسر در سطح استان در شهرستان صحنه در برنامه ی" طلایه داران فردا " شرکت کرده  وآگاهی لازم  را با مسایل روز در قالب نشست های تربیتی و فرهنگی  کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان عضو اتحادیه یاد می گیرند چگونه خود را برای حضور در جامعه آماده کنند و موفق باشند، خاطر نشان کرد:  همچنین توسط مربیان در مدارس آموزش هایی از قبیل نحوه ی استفاده از فضای مجازی، مشارکت در کار گروهی و... را می بینند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزا ن استان کرمانشاه به برگزاری محفل انسان با قرآن با حضور دانش آموزان دختر ، پسر وخانواده های آنان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد وافزود: در این محفل علاوه بر تلاوت آیات قرآن کریم، اساتید حوزه ی اخلاق در راستای تربیت صحیح  فرزندان توسط خانواده ها مباحث گوناگون براساس ارزش های اخلاقی و اسلامی مطرح شد.

صفدری گفت : اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان تنها تشکلی است که نماینده ولی فقیه برآن نظارت دارد و این اتحادیه سه وظیفه ی مهم  از قبیل علمی، معرفتی و اخلاقی در تربیت افراد متعهد به انقلاب را برعهده دارد  که تاکنون در این راستا موفق بوده است.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار