رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: بیش از 80 نفر از پیشکسوتان و فعالان فرهنگ و هنر قوچان با حضور مسئولان و هنرمندان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 08 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جلیل سروری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: فرهنگ و هنر یکی از گسترده‌ترین حوزه‌های مدیریتی و اجرایی در سطح یک جامعه به شمار می‌رود که دارای بدنه فعال و متفاوتی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

وی با بیان اینکه همه‌ ساله مراسمی برای تقدیر و تجلیل از فعالان حوزه فرهنگ و هنر قوچان در حد وُسع اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: بیش از 80 نفر از پیشکسوتان و فعالان فرهنگ و هنر قوچان در سال 93 با حضور مسئولان، هنرمندان و خانواده‌هایشان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

سروری تصریح کرد: پیشکسوتان حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری ذخایر مجموعه شهرستانی بوده و در حوزه فعالان نیز با وجود 13 انجمن مختلف در زمینه‌های صنایع دستی، نمایش، عکس، ادبیات داستانی و ... از فعالان انجمن‌ها تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به این موضوع که کانون بسیج هنرمندان و کانون هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد قوچان را در این تجلیل و تقدیر از هنرمندان یاری کردند، یادآور شد: ملاک انتخاب افراد برای تجلیل دبیران جشنواره‌ها، مسئولان فعلی و گذشته انجمن‌ها بوده که در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شده در سطح شهرستان زحمت برگزاری را بر عهده داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار