1000 دانش آموز منتخب در سومین جشنواره دانش آموزی زنگ کار در ابتدای فصل تابستان لباس کار به تن می کنند و راهی بازار کار می شوند.
کد خبر: ۴۴۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 29 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسن سلطانی مدیر فرهنگسرای غدیر با بیان این خبر از اجرای سومین دوره زنگ کار خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره زنگ کار برای سومین سال پیاپی، بین 500 مدرسه توزیع گردید که از این تعداد 240 مدرسه آمادگی خود را برای حضور در طرح اعلام کردند.
سلطانی افزود: از 240 مدرسه 7 هزار دانش آموز برای حضور در طرح زنگ کار اعلام آمادگی کردند و از این تعداد 1000 نفر برای مشارکت در طرح منتخب شدند که به همراه خانواده هایشان در مراسم آغازین طرح حضور خواهند یافت.
مدیر فرهنگسرای غدیر به اهداف و رویکردهای جشنواره زنگ کار اشاره کرد و گفت: توجه به ارزش کار در بین عموم مردم بخصوص دانش آموزان، تقویت روحیه ی خودباوری و اعتماد به نفس در بین نوجوانان ، جهت دهی دانش آموزان به مشاغل تولیدی و فنی و شرکت های دانش بنیان از اهداف این طرح است.
وی با اعلام برگزاری مراسم آغازین طرح زنگ کار در سالن شهدای کارگران، اظهار داشت: 1000 دانش آموز منتخب به همراه خانواده هایشان روز جمعه 9 تیرماه در مراسم آغازین جشنواره زنگ کار حضور خواهند یافت تا روحیه اینکه فصل تابستان فصل کار و کوشش است در بین دانش آموزان ترویج و گسترش یابد.
سلطانی تصریح کرد: در این مراسم 20 شغل بصورت نمادین انتخاب شده تا مادران دانش آموزان لباس متناسب با آن مشاغل را به تن فرزندان خود می پوشانند و با این عمل انگیزه فرزندان خود را برای حضور در بازار کار ارتقا داده و روحیه خودباوری را در آنها ایجاد کنند.
مدیر فرهنگسرای غدیر تأکید کرد: از این طرح در سالهای قبل استقبال خوبی شده است و در روحیه دانش آموزان شرکت کننده اثرات خوبی داشته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار