برخورد یک دستگاه پرایدبا تراکتور در محور روستایی داردرفش کوزران استان کرمانشاه، سرنشین پراید را به کام مرگ فرستاد.
کد خبر: ۴۵۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 02 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد حیدری" در این خصوص بیان داشت: این حادثه که ساعت یازده شب گذشته اتفاق افتاد، چراغ نصب شده با نور سفید در عقب تراکتور، راننده پراید را به اشتباه محاسباتی انداخت که منجر به این حادثه تلخ شد.

وی با اشاره به اینکه این جادثه در محور روستایی داردرفش بخش کوزران اتفاق افتاد، افزود: در اثر این برخورد خودرو پراید واژگون و بر اثر نشت بنزین به یکباره آتش گرفته که سرنشین پراید جان خود را در اثر این غفلت محاسباتی و عدم توجه به قوانین و مقرارت توسط راننده تراکتور از دست داد.

سرهنگ حیدری اظهار داشت: بنا بر نظر کارشناس پلیس راننده پراید به تصور اینکه یک موتورسیکلت از روبروی می آید،در محاسبه فاصله عرضی اشتباه کرد و با چرخ عقب سمت چپ تراکتور برخورد و این حادثه روی داد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده بعد از واژگونی از خودرو خارج اما سرنشین آن به علت معلولیت گرفتار آتش سوزی پراید شد و در آتش خطای رانندگان پراید و تراکتور می سوزد.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه خطاب به رانندگان کلیه وسایل نقلیه از جمله ادوات کشاورزی بیان داشت: دیدن و دیده شدن در چرخه ترافیک برای تمام وسایل نقلیه و حتی عابران در شب ها بسیار حیاتی و لازم است و مردم نباید با حرکت دادن وسایل نقلیه فاقد چراغ و سیستم روشنایی جان خود و دیگران را به خطر بیاندازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار