فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۱۰ باند خرید و فروش مواد مخدر در استان کرمان منهدم شد گفت: مجموع کشفیات مواد مخدر در استان کرمان از ابتدای امسال ۲۹ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم بوده است.
کد خبر: ۴۵۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 03 July 2017
سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار‌ داشت: در سه ماهه نخست سال جاری 29 هزار و 230 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کرمان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به‌دلیل موقعیت جغرافیایی به کلیدور عبوری قاچاقچیان تبدیل شده است گفت: 25 هزار و 252 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در این مدت کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در این زمینه 10 باند بزرگ خرید و فروش مواد مخدر در استان کرمان منهدم شده است افزود: 5 شرور مسلح و قاچاقچی مواد مخدر به هلاکت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سرقت مسلحانه در استان کرمان 61 درصد کاهش داشته است خاطر‌نشان کرد: 67 درصد از مجموع سرقت‌های رخ داده در استان در سه ماهه نخست امسال کشف شده است.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه در مجموع سرقت‌های رخ داده در استان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با کاهش 12 درصدی روبه‌رو بوده‌ایم گفت: وقوع آدم‌ربایی در استان 8 درصد و وقوع شرارت نیز 12 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه قتل‌های استان کرمان 12 درصد افزایش داشته است افزود: هیچ کدام از این قتل‌ها امنیتی نبوده و ریشه فرهنگی و اجتماعی دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به وقوع قتل خانوادگی در شهرستان فهرج در سال گذشته بیان کرد: به عنوان مثال در این قتل انگیزه و علت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی از جمله روابط نامتعارف و تهمت زدن و مشکلات روانشناختی مجرم بوده است که قاتل با همسر و خانواده همسرش داشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار