مراد علیمردانی در گفتگو با تابناک:
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه گفت: پشتوانه اعطای تسهیلات حساب یارانه ای و با ویژگی گردان است که کارت یاراکارت دارای تاریخ انقضابوده و سود این تسهیلات در قالب عقود غیر مشارکتی با سود ۱۸ درصد محاسبه می شود.
کد خبر: ۴۵۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 04 July 2017
 مراد علیمردانی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،با اشاره اینکه بانک کشاورزی براساس دستورالعمل ابلاغی عمل می کند، گفت: سرپرستان خانوار که مشمول اخذ یارانه هستند و دارای یارا کارت یا کارت از بانک کشاورزی هستند می توانند در همان شعبه  ای که یارا کارت تعریف شده براساس تعداد تکفل تسهیلات دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد:در خواست برای اخذ تسهیلات در قالب عقد مراحبه است که به سرپرست هر خانواریک کارت جهت دریافت تسهیلات اعطا می شود.

مدیر کل شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه علاوه بر داشتن کارت یارا کارت داشتن کارت دیگری لازم نیست، افزود:افراد برای اخذ تسهیلات نباید دارای چک برگشتی و بدهی به سیستم بانکی باشندو متقاضی می تواند صورتحساب خود را ماهیانه از همان سایتی که گرفته به مدت هفت روز تسویه کند و در غیر این صورت پرداخت آن اقساطی می شود.

این مسئول تصریح کرد: پرداخت اقساط ۳۶ ماهه بوده که بصورت کارت خرید در اختیار متقاضیان قرار گرفته و افراد می توانندبا داشتن این کارت کالاهای مختلف را خریداری کرده و ظرف هفت روز تسویه کنند که  پس از خرید کارت قابل شارژ است.

وی داشتن یک نفر ضامن جهت  تضمین جهت اعطای این تسهیلات را ضروری دانست و اظهارداشت: متقاضیان می توانند برای دریافت آن در همان شعبه ای که دارای حساب هستند، اقدام کنند که براساس تعداد تکفل یک نفر ۱میلیون ۲۰۰هزار تومان، دونفر ۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سه نفر ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و چها. نفر به بالا ۵ میلیون تومان تسهیلات پر داخت می شود.‌

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار