معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای مرکز خراسان رضوی خبر داد
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای مرکز خراسان رضوی پیشنهاد طرح ممنوعیت فروش قلیان در فروشگاه‌ها توسط دادستانی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 05 July 2017
به گزارش تابناک، محمد بخشی‌محبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: در تبصره ماده ۱۶ آیین نامه مربوط به دستورالعمل تعیین عاملین مجاز عرضه محصولات دخانی و قلیان و در معرض دید قرار دادن آن ممنوع است.
وی با اشاره به مغفول ماندن برخی افزود: آیین‌نامه و قوانین مهمی در حوزه مبارزه با مواد دخانی وجود دارد و ما به دنبال احیای این قوانین هستیم.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای مرکز استان در مورد جریمه‌ای که برای متخلفان در نظر گرفته می‌شود نیز گفت: مبلغ جریمه سنگین به میزان ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار برای تبلیغ مخالف مواد قانونی در خصوص مواد دخانی تعیین شده است.
محبی‌بخشی با اشاره به اینکه هرگونه تبلیغ در خصوص مواد دخانی ممنوع است، اظهار کرد: کمیسیون  سلامت و امنیت غذایی مشهد کمیته کنترل و کاهش مصرف مواد دخانی را تشکیل داده است و دادستانی، فرمانداری، اتحادیه مربوط به میراث فرهنگی، اماکن، شهرداری و بهداشت اعضا این کمیته هستند.
به گفته وی ظرف یک ماه آینده قرار است در این کمیته جلسه با عنوان جمع‌آوری قلیان‌ها از فروشگاه‌ها و معرض دید مردم تشکیل شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Foad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
بدبختای بیچاره : عرضه ندارین جلو اختلاس هارو بگیرین میخواین قلیون هارو جمع کنین؟
مواد وارد نکنید ندین جوونای مردم نمیخواد قلیون هارو جمع کنین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار