رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اعلام حمایت قاطع از اقدامات قانونی مسئولان گفت: پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۴۵۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 08 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی همزمان با ایام بزرگداشت قوه قضائیه در دیدار با مسئولان عالی قضایی و فرمانده و رؤسای پلیس های تخصصی فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد؛ ضمن تقدیر از خدمات نیروی انتظامی، پلیس مقتدر و قانون مند را بازوی توانمند دستگاه قضایی دانست و خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی بین نیروهای انقلاب به ویژه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی می تواند در تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به مردم شریف و بزرگوار مؤثر واقع شود.

 وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی خاطرنشان کرد: نیت متعالی افرادی همچون شهید بهشتی می تواند نمونه یک فرد متخصص با نیت الهی را الگو سازی نماید و مورد تأسی مسئولان قرار دهد.

حجت الاسلام مظفری موفقیت نیروی انتظامی و پلیس را موفقیت دستگاه قضایی دانست و خاطر نشان کرد: تمام مسئولان به ویژه این دو نهاد در کنار سایر نهادهای انقلاب اسلامی می بایست اجرای منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان عالی قضایی با ولی امر مسلمین گفت: رهبری معظم با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه دستگاه قضایی، فصل جدیدی را به عنوان نقشه راه در مقابل قوه قضائیه گشودند و در واقع منویات ایشان در این دیدار به مثابه مطالبات معظم له از دستگاه قضایی است که باید به صورت ویژه مورد توجه، تأکید و اقدام و عمل قرار گیرد. 

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی پس از این، حضور پررنگ تری در عرصه های مختلف اجتماعی خواهد داشت تا بتواند به یکی از مهمترین وظایف خود که همانا دفاع از حقوق عمومی است بهتر عمل نماید، چه آنکه برخی از اقدامات انجام شده در دفاع از حقوق عامه توسط دادگستری خراسان رضوی را به می توان به عنوان یک حرکت پیشرو و خط شکنانه که از مدتی قبل نیز آغاز شده بود در همین راستا ارزیابی نمود.

وی افزود: مدیران و مسئولان باید خدمت به مردم را وجه همت خود قرار دهند و می بایست در قبال جایگاه مسئولیت خود پاسخگو باشند چراکه در مواجهه با حقوق مردم هیچ کس در برابر شرع مقدس و قانون مصونیت و حاشیه امن ندارد.

 حجت الاسلام والمسلمین مظفری ضمن تقدیر از تمامی مسئولان و دست اندر کارانی که در اجرای قانون تلاش مضاعفی دارند به ویژه نیروی انتظامی، نیروهای نظامی و امنیتی اظهار داشت: اعتبار مسئولان به درست کاری آنهاست و بحمد الله شاهد حضور مسئولان خدوم نیروهای درست کار در مجموعه استان خراسان رضوی هستیم که ضمناً همین عامل موجب استقرار نظم مطلوب و امنیت پایدار در سطح استان و منطقه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار