مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: نشر و گسترش احکام و دستورات قرآن در بدنه آموزش و پرورش از اهداف اصلی برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان است.
کد خبر: ۴۵۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 08 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،محمدرضا مسیب‌زاده در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات تاکید بر جایگاه شکرگذاری از خداوند متعال است و امروز خدا را شاکریم که یکی از وظایفمان در قبال فرهنگیان را به درستی انجام دهیم.
وی افزود: هدف دیگر ما نشر و گسترش احکام و دستورات قرآن در بدنه آموزش و پرورش است و امروز جای بسیار خوشحالی است که فعالیت‌های قرآنی در این وزارتخانه در دوران طلایی خود قرار دارد.
مسیب‌زاده با تاکید بر کیفی بخشی به این رقابت‌ها، تصریح کرد: خراسان رضوی نیز با میزبانی خوبی که از شرکت کنندگان در این مسابقات داشت توانست نقش بسیار پررنگی در برگزاری مطلوب این رقابت در بین فرهنگیان کشور داشت.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزاری این مسابقات را آغازی برای راهی طولانی دانست و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی مسئول در این بخش همکاری بسیارخوبی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها داشتند و خوشحالیم که در نهایت به شکل مطلوبی این رقابت‌ها انجام گرفته و به سرانجام رسید اما نباید فراموش کنیم که سال‌های آتی با توجه به کیفیتی که این دوره از مسابقات داشت بار سنگین‌تری بر دوش مسئولان و دست اندرکاران حوزه قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش قرار خواهد داشت.
وی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۰ کمیته اجرایی برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها از مدت‌ها قبل آغاز به کار کردند و در نهایت حدود ۳۰۰ فعال قرآنی آموزش و پرورش با هم رقابت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار