سخنگوی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی خبرداد:
سخنگوی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: به مناسبت روز ملی ورزش پهلوانی و هفته عفاف و حجاب جمعی از پهلوانان زورخانه‌ای و مروجان عفاف و حجاب استان با حضور در پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی، اهدای خون جمعی خواهند داشت.
کد خبر: ۴۵۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 10 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،ملیحه ارجمندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: به مناسبت روز ملی ورزش پهلوانی و هفته عفاف و حجاب جمعی از پهلوانان زورخانه‌ای و مروجان عفاف و حجاب استان با حضور در پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی ضمن اهدای خون جمعی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در محل این پایگاه‌ها می‌پردازند.
وی افزود: این مراسم از ساعت 7:30 تا 9 صبح روز چهارشنبه 21 تیر ماه 96 برگزار می‌شود و محل برگزاری این رویداد در مشهد پایگاه اهدای ‌خون امام رضا(ع) واقع میدان تقی‌آباد خواهد بود.
سخنگوی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های این مجموعه در امر اهدای خون به‌صورت جمعی و با حضور گروه‌های مختلف برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در طول سال برنامه‌های متعددی در قالب طرح اهدای خون جمعی با حضور نخبگان، ورزشکاران، آتش‌نشانان، پزشکان، مسئولان و غیره و با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون برگزار می‌شود.
ارجمندی با بیان اینکه گروه‌های خاص جامعه بهترین مروجان و مشوقان مردم در امر مشارکت در اهدای خون هستند، تصریح کرد: در این برنامه بیش از هزار نفر از پهلوانان زورخانه‌ای و مروجان عفاف و حجاب خراسان رضوی در پایگاه‌های اهدای خون سطح استان حاضر می‌شوند تا در کنار انجام کارها و اقدامات فرهنگی و ورزشی خود در حوزه اجتماعی و یاری رساندن به همنوعان خود هم که نیازمند به خون هستند نقش‌آفرین باشند.
وی تأکید کرد: این برنامه با مشارکت اداره کل انتقال خون خراسان رضوی، هیئت ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان رضوی و ستاد مردمی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خراسان رضوی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار