نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اعزام به عتبات عالیات از مرز خسروی، قبل از اربعین آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،فرهاد تجری ، اظهارکرد: با رایزنی های انجام شده با مسئولین وزارت کشور و وزارت امور خارجه و همچنین با توجه به برقراری امنیت کامل در آنسوی مرز خسروی، امسال حتما شاهد آغاز مجدد اعزام کاروانهای عتبات عالیات از طریق این مرز بین المللی خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: همه مکاتبات لازم برای بازگشایی مجدد مرز خسروی بر روی عبور کاروانیان عتبات عالیات انجام شده و دستورات لازم نیز صادر شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، حتی 
قبل از اربعین امسال نیز شاهد اعزام کاروانها از این مرز بین المللی خواهیم بود.
 
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: خوشبختانه از سالها قبل زیرساختهای بسیار خوبی در مرز خسروی برای تردد زوار فراهم شده و اماکن اقامتی و هتل های بسیاری در این مرز بین المللی وجود دارد، لذا نگرانی خاصی برای برقراری تردد از این مرز نداریم.
 
تجری تاکید کرد: نیاز است مسئولین استان نسبت به فراهم آوردن زیرساخت های جدید برای تسهیل در امر تردد کاروانها از این مرز نیز اهتمام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: مرز خسروی به عنوان تنها مرز بین المللی شناخته شده بین ایران و عراق نباید بدون استفاده بماند و بحمدالله مشکلات امنیتی آنسوی مرز که در واقع اصلی ترین مانع ترددها از این مرز بود کاملا رفع شده و هیچ مشکلی وجود ندارد. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار