بمناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب نمایشگاه طراحی و صنایع دستی در مقابل مصلای نماز جمعه شهرستان سرپل ذهاب برپا گردید.
کد خبر: ۴۵۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 13 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب،هفته حجاب و عفاف فرصت مناسبی را فراهم ساخت تا برنامه های مختلفی با هدف ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تدارک دیده شود. همزمان با اجتماع مردمی صیانت از حریم خانواده، نمایشگاه طراحی و صنایع دستی با موضوع عفاف و حجاب با همکاری سپاه ناحیه شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا گردید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حجاب عامل مصونیت همه اعضاء جامعه است گفت: رواج بد حجابی زمینه ساز انواع مفاسد اخلاقی و اصلی ترین عامل فروپاشی کانون خانواده و همچنین عدم اطمینان در بین زوجین و خانواده است. 

مهدی بساطی افزود: خانواده ها زمانی می توانند از سلامت آینده خود و فرزندانشان اطمینان یابند که فرهنگ حجاب را در درون اعضای خود درونی کرده باشند. 

وی تأکید کرد: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که اعمالمان به صورت مستقیم و غیر مستقیم  بر همه تأثیر گذار  است لذا هرگونه بدحجابی بر همه جامعه و انحرافات اخلاقی و رفتاری موثر می باشد.

در این نمایشگاه آثاری در قالب طراحی و عکس با موضوع عفاف و حجاب  و همچنین صنایع دستی اثر هنرمندان شهرستان به معرض دید علاقمندان گذاشته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار