سوره مهر برگزار می‌کند؛
انتشارات سوره مهر به عنوان یکی از بزرگترین‌ بنگاه‌های نشر ایران در سال‌های اخیر، پس از تجربه انتشار انواع مختلف از آثار دیجیتال اعم از کتاب‌های صوتی، تعاملی، اپلیکیشن کتاب و نسخه الکترونیکی کتاب برای عرضه، به تازگی به منظور افزایش تعامل مخاطبان خود در امر مطالعه اقدام به برگزاری یک جشنواره ترویجی انگزیشی با عنوان «من و کتاب» کرده است و با تاسیس پایگاهی اینترنتی با نشانی www.Manoketab.sooremehr.ir کرده است.
کد خبر: ۴۵۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 14 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری صبا،این جشنواره بنا بر اعلام مسئولان این موسسه نشر فرصتی را برای همه علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی فراهم آورده تا در محفلی مجازی گرد یکدیگر جمع شوند و به مطالعه کتاب در اشکال مختلف آن (کتاب متنی و کتاب گویا) بپردازند. همچنین این جشنواره به کسانی که دارای ذوق نویسندگی هستند و در این زمینه دارای توانایی می باشند، کمک می کند تا نویسنده شوند و با بهره‌گیری از اساتیدی که به صورت عادی دسترسی به آنها برای مخاطبان میسر نیست، به محک توانایی ادبی خود بپردازند.

جشنواره من و کتاب در بخش‌هایی چون «هنر کتابخوانی»، «کتاب آوا» و «دوست‌داران قلم» به پیشواز مخاطبان خود رفته است.
بنا بر اعلام جشنواره علاقه‌مندان تا ۱۳ مرداد ماه فرصت دارند تا به ارسال آثار خود بپردازند و مراسم اهدای جایزه نیز ۱۶ شهریور ماه مصادف با عید سعید غدیر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار