نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: ایجاد اشتغال پایدار با توجه به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی میسر می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 10 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مشکلات بیکاری در جغتای اظهار کرد: اشتغال دغدغه‌ای مهم برای جوانان و خانواده‌های آنان به شمار می‌رود و بیکاری به دلیل تأثیرگذاری بر فرد و جامعه و تأثیرات منفی که بر پدیده‌های اجتماعی و اقتصادی دارد امروز نگرانی‌های بسیاری را برای جوانان و خانواده‌ها ایجاد کرده است.

وی اشتغال پایدار را یک نیاز ضروری در جغتای دانست و گفت: جغتای با مشکل کمبود اشتغال پایدار روبه‌روست که باید به این مشکل توجه شود و امیدواریم با کمک سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و با تسهیلاتی که از طرف دولت اعطا می‌شود بیکاری را به حداقل برسانیم.

سبحانی‌فر با بیان اینکه جغتای یک منطقه کشاورزی محسوب می‌شود، عنوان کرد: جغتای از ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی خوبی برخوردار است و با احداث چند واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان که بخشی از آنها در حال انجام است می‌توان اقدام بزرگی برای ایجاد اشتغال پایدار انجام داد.

وی با اشاره به کمرنگ شدن انگیزه جوانان در گرایش به کشاورزی عنوان کرد: صنعتی و مکانیزه نبودن کشاورزی و نیز نبودن صنایع مرتبط با کشاورزی و دامداری متناسب با منطقه سبب شده انگیزه جوانان در گرایش به کشاورزی کمرنگ شود و البته تلاش‌های زیادی در مورد راه‌اندازی این صنایع شده ولی رضایت بخش نیست.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش دولت در کاهش و افزایش بیکاری عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که با اجرای طرح‌های عمرانی متناسب با ظرفیت هر منطقه بتوانیم نقشی در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار