دبیر کمیته فناوری اطلاعات و آمار هیئت فوتبال استان از راه‌اندازی سامانه ثبت قراردادهای بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه‌های خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 10 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال خراسان رضوی، مهدی خیرزاده اظهار داشت: در این سامانه قرارداد تمامی بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی شرکت کننده در مسابقات فوتبال و فوتسال استان ثبت خواهد شد و صدور کارت شرکت در مسابقات به صورت سیستمی صادر خواهد شد.

وی افزود: فایل دستورالعمل اجرایی سرویس ثبت قراردادها برای فصل 94-95 در قسمت پایین قابل دانلود است.

خیرزاده همچنین با اشاره به سامانه ثبت نام ورزشکاران هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: کلیه ورزشکاران فوتبال استان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.EFORM.KHORASANFOOTBALL.COM به منظور تکمیل شناسنامه ورزشی خود اقدام کنند.

وی هدف از راه‌اندازی این سامانه را این‌چنین عنوان کرد: این سامانه با هدف خدمت‌رسانی بهتر و ارائه تسهیلات مناسب به دست‌اندرکاران جامعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان راه‌اندازی شده است.

دبیر کمیته فناوری اطلاعات و آمار هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مربیان و داوران فوتبال و فوتسال استان پس از ثبت‌نام در سامانه شناسنامه ورزشی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری از طریق همین سامانه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار