با آپدیت جدید؛
با آپدیت جدید اینستاگرام می توانید لایو استوری را به صورت صوتی و تصویری همزمان پاسخ دهید.
کد خبر: ۴۶۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 20 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام از برنامه‌های پرطرفدار اشتراک‌گذاری عکس و فیلم در سراسر جهان است، قابلیت‌هایی که اینستاگرام ارائه می‌کند به واسطه جذابیت در اشتراک‌گذاری عکس و فیلم مورد استقبال کاربران است، استوری یکی از این ویژگی‌هایی است که با وجود کپی بودن اصل طرح از برنامه اسنپ چت با اقبال فراوانی از سوی کاربران مواجه شده است.

جذابیت استوری حذف شدن آن پس از 24 ساعت است و این موضوع برای کاربران این شبکه اجتماعی هیجان آور است.

در آپدیت جدید اینستاگرام شما می توانید در استوری به صورت صوتی و تصویری همزمان با دیگران در ارتباط باشید.

برای پاسخ دادن به استوری به صورت صوتی و تصویری، هنگام اجرای استوری علامت دوربین را انتخاب کنید تا امکان گرفتن عکس و فیلم برای شما فراهم شود.

با فشردن آیکون دایره می توانید عکس بگیرید و اگر چند ثانیه آن را نگه دارید امکان فیلمبرداری خواهید داشت، همچنین می‌توانید قبل از ارسال عکس و فیلم موردنظرتان آن را با ابزارهای ویرایش همانگونه که درنظر دارید تغییر دهید.

هنگام پاسخ به استوری یک عکس شناور برای شما نمایش داده می‌شود که نشانگر مخاطبی است که به آن پاسخ می‌گویید، می توانید سایز این عکس و محل قرارگیری آن را نیز تغییر دهید.

این قابلیت تنها برای نسخه‌های 10.29 به بعد قابل استفاده است که می توانید از اپ استور یا نرم افزار بازار اینستاگرام خود را به روزرسانی کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار