هم‌زمان با پاک‌سازی یک پاتوق معتادان، اعضای اصلی باند زورگیری‌های شبانه در غرب مشهد دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 11 June 2015
 چهار مرد و زنی جوان در یکی از مجتمع‌های مسکونی منطقه الهیه مشهد، آپارتمانی را اجاره و این محل را به پاتوق خود برای مصرف موادمخدر و طراحی سرقت‌های مخوف تبدیل کردند.
رفت‌و‌آمدهای این افراد و مزاحمت‌های آنان سبب نارضایتی شهروندان شده بود. ساکنان مجتمع مسکونی ساعت چهار بامداد روز گذشته با عربده‌کشی‌های این افراد، دچار ترس و اضطراب زیادی شده و مراتب را به فوریت‌های پلیسی‌١١٠ اعلام کردند.
دقایقی بعد ماموران کلانتری الهیه در محل حاضر شدند. پلیس برای دستگیری این متهمان وارد عمل شد‌. در این لحظه زن جوان خود را از پنجره طبقه اول که ارتفاع زیادی از سطح زمین نداشت، به بیرون پرتاب کرد و قصد فرار داشت که دستگیر شد.
ماموران انتظامی همچنین چهار مرد جوان را درحالی‌که به نظر می‌رسید به خاطر مصرف مشروبات الکلی از حالت عادی خارج شده بودند، نیز دستگیر کرد.
رئیس‌پلیس مشهد در‌این‌باره به شهرآرا گفت: تحقیقات اولیه درباره این پرونده، حاکی از آن است که زن جوان فراری بوده و از ٩ماه پیش به پاتوق زورگیران شب‌رو رفت‌و‌آمد داشته است.
سرهنگ حجت نیک‌مرام افزود: در بازرسی از آپارتمان مسکونی ١٢عدد کیف دستی زنانه و چند قبضه قمه کشف شده است.
وی با اشاره به اینکه متهمان پرونده در اعترافات خود، اعتیاد به موادمخدر صنعتی را دلیل اصلی بدبختی‌های خود می‌دانستند، گفت: پنج زورگیر شب‌رو برای رسیدن به سزای عمل خود به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار