نائب رئیس بانوان هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: توجه به مساله ورزش بانوان به طور جدی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه دنبال می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مرضیه بیابانی، اظهار داشت: توجه به مساله ورزش بانوان به طور جدی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه دنبال می‌شود و در این هیأت با نگاه مثبت به ورزش زنان اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود.

نائب رئیس بانوان هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه افزود: بانوان نقش مهمی در ورزش کرمانشاه ایفا می‌کنند و باید حمایت‌ها نسبت به آن‌ها بیشتر و جدی‌تر باشد.

وی به نخستین مسابقه با عنوان مچ‌اندازی قهرمانی بانوان استان اشاره و بیان کرد: نفرات برتر مسابقات مچ‌اندازی بانوان به عضویت تیم استان در آمده و در رقابت‌های قهرمانی کشور که حدود 10 روز دیگر به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود، حضور دارند.

بیابانی گفت: ورزش بانوان برای ما به اندازه آقایان ارزش دارد و همان جایگاهی که برای آقایان در نظر داریم برای بانوان نیز قائل هستیم، به همین دلیل کار و تلاش در حوزه ورزش بانوان باید قابل لمس و پویاتر از گذشته باشد تا شاهد رشد و توسعه ورزش این قشر باشیم.

این مسؤول به برنامه‌های هیأت در راستای توسعه رشته بدنسازی بانوان اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد با حمایت و تخصیص بودجه‌های لازم زمینه هرچه بهتر فعالیت بانوان کرمانشاه را در رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام فراهم کنیم‌.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار