معاون سازمان تبلیغات اسلامی:
علیرضا هوشیار ضمن درخواست از مسئولان شاهرود برای داشتن نگاه ویژه نسبت به پروژه مجتمع فرهنگی این شهر گفت: اهتمام مدیران سازمان تبلیغات اسلامی تسریع در بهره‌برداری از پروژه است.
کد خبر: ۴۶۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 26 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علیرضا هوشیار در دیدار پیش از ظهر چهارشنبه خود با رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به طولانی شدن روند تکمیل مجتمع اداری، فرهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان، بیان کرد: اهتمام ویژه مسئولان نسبت به این طرح می‌تواند روند تکمیل آن را تسریع کند.

وی افزود: این طرح در فاز اداری بالغ‌بر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌واقع برای چند درصد باقی‌مانده نیازمند اهتمام مسئولان است.

مدیران نسبت به پروژه‌های سفر رهبری اهتمام بیشتری داشته باشند

معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل فاز دوم پروژه تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود از مصوبات سفر بابرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۵ است، بیان کرد: انتظار مردم این است که مدیران نسبت به این قبیل پروژه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

هوشیار ضمن بیان اینکه پروژه‌هایی که با اعتبارات سفر معظم له ساخته می‌شوند یک نشاط اجتماعی خاصی به دنبال دارند، افزود: همچنین نگاه مردم به این دست طرح‌ها، بسیار ویژه است لیکن امیدواریم همراهی مسئولان با این پروژه آن را به سرانجام برساند.

ویضمن تقدیر از مسئولان استانی و شهرستانی در راستای رفع مشکلات اداری پروژه مجتمع فرهنگی شاهرود، بیان کرد: امروز سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه به‌راحتی می‌تواند نیاز شاهرود به سالنی درخورشان این مردم شهیدپرور و متدین را برطرف کند که باوجود اجرای تمام مراحل ساخت، بهره‌برداری از آن درگرو همراهی مسئولان است.

به دنبال رفع مشکلات پروژه مجتمع فرهنگی شاهرود هستیم

رئیس شورای شهر شاهرود نیز در این دیدار از پیگیری‌های صورت گرفته برای این پروژه خبر داد و گفت: نخستین پروانه ساخت این پروژه بیش از دو دهه پیش در زمان مسئولیت بنده به‌عنوان شهردار شاهرود صورت گرفت اما باگذشت دو دهه هنوز برای تکمیل آن مشکلاتی وجود دارد.

رمضان علی باقری بیان کرد: نگاه ما به‌مثابه مدیریت شهری شاهرود درباره پروژه‌ای که مصوب اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به شاهرود است، قطعاً نگاهی ویژه خواهد بود و به دنبال رفع مشکلات این طرح هستیم تا درنهایت منافع آن نصیب همه مردم شهرستان شود.

وی با اشاره به مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ارتقاء فرهنگی دینی جامعه، تصریح کرد: یقیناً اهتمام تمام مسئولان شهری برای کمک به انجام این مأموریت و همچنین تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های این نهاد بوده و خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار