نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه با اشاره به حادثه آتش‌سوزی که روز گذشته(شنبه) در پاساژ لوازم خانگی فروشی "پارک" رخ داد، گفت: دلیل آتش‌سوزی اتصال برق عنوان شده، اما خوشبختانه خسارت خیلی گسترده نبود و فقط یک مغازه دچار سوختگی شد.
کد خبر: ۴۶۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 30 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،فرشید کرمی ، اظهار کرد: عصر روز گذشته (هفتم مرداد) به دلیل اتصال برق آتش‌سوزی در پاساژ پارک واقع در محدوده پارکینگ شهرداری کرمانشاه رخ داد که باعث خسارت به یک مغازه شد.

وی با بیان اینکه با تلاش آتش‌نشانان این آتش در کوتاه‌ترین زمان ممکن خاموش شد، یادآوری کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و فقط یک مغازه آتش گرفت.

نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه افزود: متاسفانه آنطور که عنوان شده، واحد صنفی که آتش گرفته بیمه نداشته است.

کرمی در خصوص وضعیت فعلی این پاساژ نیز خاطرنشان کرد: اکنون برق پاساژ قطع است و  به دلیل آبی که روز گذشته روی آتش پاشیده شده مقداری آبگرفتگی مختصر در پاساژ رخ 
داده است.

وی ادامه داد: به دلیل استفاده از آب برای خاموش کردن آتش، اجناس و کارتن‌های وسایل برخی مغازه‌های دیگر هم آسیب دیده  و خیس شده است.

حسین رخزادی مالک پاساژ پارک نیز از فعالیت حدود 45 واحد صنفی فروش لوازم خانگی در پاساژ پارک خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این واحدها بیمه نداشتند و قطعا با وجود این حادثه نسبت به بیمه واحد خود اقدام خواهند کرد.

رخزادی گفت: در پاساژ پارک کپسول آتش نشانی و تجهیزات اولیه برای اطفای حریق وجود دارد.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار