مدیرمسئول خبرگزاری رضوی؛
مدیرمسئول خبرگزاری رضوی از فعالیت بیش از 80 خبرنگار و عکاس مشهدی در اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 30 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، سید جلال فیاضی در نشست «ستاد اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)» با اشاره به فعالیت بیش از 80 خبرنگار و عکاس مشهدی در ستاد خبری این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نظر مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) امسال ستاد خبری جشنواره به رسانه‌های مشهدی واگذار شد.
وی افزود: گروه‌های رسانه در تمامی مراسم‌ها و برنامه‌های اختتامیه جشنواره مستقر هستند که در سریع‌ترین زمان و بالاترین دقت اخبار را منتشر می‌کنند.
مدیرمسئول خبرگزاری رضوی از راه‌اندازی کانال تلگرامی پوشش خبری مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) خبر داد و گفت: تمامی محتواهای تولیدی توسط ستاد خبری جشنواره در این کانال بارگذاری شده و سایر رسانه‌های استانی و ملی می‌توانند از آن بهره‌برداری لازم را داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به تولید دو جلد کتاب مبتنی بر گفتگوهای تفصیلی با مهمانان جشنواره خبر داد و افزود: تیمی از خبرنگاران و عکاسان در محل اقامت مهمانان داخلی و خارجی جشنواره با آنان گفتگوهای تفصیلی با محوریت سیره رضوی امام رضا(ع) انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار