نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث ۲ سد جدید در شهرستان درگز در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 13 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین محمدزاده در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در منطقه شهرستان درگز با تقویت زیرساخت‌های کشاورزی و دامپروری که وجه قالب اقتصاد است می‌توان اشتغال ایجاد کرده و میزان تولید ارزش افزوده را افزایش داد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی تأمین زیرساخت‌های آبی مورد نیاز را یکی از مهم‌ترین موضوعات مهم در بحث تقویت کشاوری و دامپروری شهرستان درگز عنوان کرد و متذکر شد: برای حل این موضوع نیز احداث 2 سد در شهرستان در نظر گرفته شده است که مشکل را کاملا برطرف می‌کند.

محمدزاده در ارتباط با دیگر مشکلاتی که در شهرستان درگز وجود دارد خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مهم در این شهرستان به تبع از تمام کشور، بحث بیکاری است که معضلاتی را در منطقه ایجاد کرده است.

وی افزود: می‌توان با تقویت بخش کشاورزی و دامداری با توجه به ظرفیت‌های خدادادی که در درگز و توابع آن موجود است هم مشکل بیکاری جوانان را حل کرده و ارزش افزوده بالا ثروت مشروع زیادی تولید کرد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید این تصور غلط که افزایش تولید تنها با توسعه بخش صنعت انجام می‌شود را از اذهان جامعه پاک کرد و به جای آن تفکر تقویت زیرساخت‌های کشاورزی که محصولات آن راهبردی و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند را جایگزین کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار