مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از تجهیز فروشگاه «شهرما» واقع در بلوار فلسطین به اتیکت‌های الکترونیکی اعلام قیمت خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 31 July 2017
به گزارش تابناک رضوی ، احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: هدف از اجرای این مکانیزم، نظارت دقیق بر کیفیت و قیمت محصول در فروشگاه‌ها، مانیتورینگ قیمت‌ها از سازمان، امکان تغییر نرخ از دفتر نظارت و همچنین تغییر نرخ اقلام از نوع سنتی به الکترونیکی و در نتیجه رضایتمندی شهروندان است.
وی در ادامه با اشاره به حذف کاغذ در اجرای این طرح افزود: در مرداد ماه جاری 50 اتیکت در فروشگاه «شهرما» واقع در بلوار فلسطین نصب شده‌است تا این فروشگاه سومین فروشگاه مجهز به این طرح باشد و علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، آلودگی‌های بصری ناشی از تغییر نرخ لحظه‌ای و ثبت آنها به صورت دستی حذف شود.
مدیر عامل سازمان در پایان خاطر نشان کرد: طرح اتیکت‌های الکترونیکی در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار «شهرما» که یکی از طرح‌های نوآورانه است در سال گذشته با نصب 66 عدد اتیکت الکترونیکی در غرفه میوه و تره‌بار فروشگاه‌های «شهرما» واقع در بلوار پیروزی و جهان آرا اجرایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار